5 narzędzi analitycznych, które powinien znać każdy marketer

5 narzędzi analitycznych, które powinien znać każdy marketer

Marketing powinien zawsze opierać się na znajomości bieżącej sytuacji. Kiedyś marketerzy mieli do dyspozycji jedynie bardzo drogie i często niezbyt miarodajne badania rynkowe. Obecnie, przynajmniej Ci, którzy prowadzą kampanie online, mają dostęp do ogromnych zasobów wiedzy w postaci danych, statystyk, insightów konsumenckich. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą Ci efektywnie prowadzić działania marketingowe.

(więcej…)

Kiedy zainwestować w audyt i optymalizować stronę

Kiedy zainwestować w audyt i optymalizować stronę

Audyt strony to coś, co ciężko przeliczyć na konkretne pieniądze. Nie da się wyliczyć, jaki będzie z tego zwrot (ROI), bo to nie działanie stricte promocyjne, a raczej inwestycja w jakość i kontrolę tego, co się dzieje na stronie i wokół niej. Warto wiedzieć, w jakiej sytuacji zdecydować się na audytu i w jaki sposób podejść do tego, skomplikowanego nieraz tematu.

(więcej…)