Card sorting i sen o lodówce

Card sorting i sen o lodówce

Miałem dzisiaj dziwny sen, o którym zaraz Ci opowiem. Analizuję od paru dni domenę, w obrębie której jest dość duży bałagan (zarówno pod kątem SEO, jak i UX) i będziemy rekomendować reorganizację architektury informacji. Innymi słowy, trzeba będzie zmienić strukturę strony i poprzenosić różne zasoby z miejsca na miejsce. (więcej…)

Tuzy SEO

Tuzy SEO

Nie trzeba tworzyć wartościowego contentu, aby wypozycjonować się na frazy z długiego ogona. Wystarczy tworzyć content, który zawiera mało popularne frazy. Jeśli będą one wyeksponowane (title, H1, kilka powtórzeń w treści, alty, URL itp.) to spokojnie powinny złapać pozycje niedługo po zindeksowaniu (oczywiście jeśli sama domena ma jakiekolwiek zaufanie, widoczność w Google).

(więcej…)

5 narzędzi analitycznych, które powinien znać każdy marketer

5 narzędzi analitycznych, które powinien znać każdy marketer

Marketing powinien zawsze opierać się na znajomości bieżącej sytuacji. Kiedyś marketerzy mieli do dyspozycji jedynie bardzo drogie i często niezbyt miarodajne badania rynkowe. Obecnie, przynajmniej Ci, którzy prowadzą kampanie online, mają dostęp do ogromnych zasobów wiedzy w postaci danych, statystyk, insightów konsumenckich. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą Ci efektywnie prowadzić działania marketingowe.

(więcej…)