Udostępnij:

Kolejna SEO prasówka – obserwujemy, co się dzieje w Google. Mam dla Was kolejny odcinek Whiteboard Friday, odkrycia Barry’ego Schwartza, a także artykuły poradnikowe.

Tekst zakotwiczenia linków w linkowaniu wewnętrznym ma znaczenie

Na pierwszy ogień bierzemy wynurzenia Barry’ego Schwartza, który emocjonuje się, że wypowiedzią Johna Muellera, że anchor-text w linkowaniu wewnętrznym wpływa na SEO. Serio? Pod koniec 2017 r. takie odkrycia? 🙂 https://goo.gl/gHtZ91

Kolejną rewelacją duetu Mueller i Schwartz jest to, że większość stron w Google rankuje bez posiadania żadnych linków (przynajmniej bez celowego link buildingu). To bardzo ciekawe odkrycie. Zauważmy jednak, że większość stron w Google nie ma na pierwszej stronie wyników i nie pozyskuje wartościowego ruchu. Co więc im po takim rankowaniu? https://goo.gl/eeSa53

Jak zoptymalizować obrazy pod SEO

Nie jest to być może SEO news, ale fundamenty zawsze warto przywoływać. Na łamach Search Engine Watch pojawił się poradnik na temat optymalizacji obrazów pod kątem rankowania w Image Search. Nazwa pliku, alt, title – dowiedz się, co jeszcze warto wziąć pod uwagę przy dodawaniu grafiki na stronę: https://goo.gl/gew4Tc

SEO i content + customer’s journey

Loren Baker w obrębie Search Engine Journal przygotował ciekawy artykuł poruszający ważny aspekt SEO. Bardzo często specjaliści od pozycjonowania zapominają, że pozyskiwany ruch to tylko element wędrówki klienta i odpowiednie wykorzystanie content marketingu oraz prowadzenia użytkownika to niezbędne elementy, aby ruch z wyników organicznych w Google faktycznie przełożył się na realizację celów biznesowych. https://goo.gl/2WUPU5

Analiza konkurencji w wynikach wyszukiwania

Na Distilled czeka na Was artykuł poświęcony szybkim sposobom analizy konkurencji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Zobacz jak analizować słowa kluczowe, wykorzystać operator related, wykorzystać specjalistyczne narzędzia (płatne i bezpłatne): https://goo.gl/VkbYhU

Przeczytaj też o analizie konkurencji na Takaoto: https://takaoto.pro/analiza-konkurencji-pod-katem-seo/

Konkurencja a targetowanie słów kluczowych

Skoro już wiemy, jak analizować konkurencję, to warto się zastanowić, które z fraz obstawionych przez konkurencję powinniśmy również targetować. Sugestie w tym zakresie przedstawił ostatnio Rand Fishkin w ramach cyklu Whiteboard Friday: https://goo.gl/RZn2Gp

 

Przeczytaj także kolejne case study na blogu Takaoto: https://takaoto.pro/pozycjonowanie-porady-case-study/#link5

Udostępnij: