utworzone przez Szymon Słowik | 11 października 2017 | e-biznes i strategia, media społecznościowe
Dojrzałej komunikacji skierowanej do kobiet jest wciąż za mało. Przekaz, z którym się spotykamy jest zwykle albo protekcjonalny albo infantylny lub też sprowadza kobietę do funkcji estetycznej. W wielu przypadkach to działa (syndrom sztokholmski?), ale czy to powinno tak wyglądać?
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 20 kwietnia 2017 | media społecznościowe
Zapraszam Was do lektury artykułu, którego autorem jest Franciszek Georgiew – założyciel agencji Social Tigers. Zaprosiłem go do wypowiedzi na temat, na który wspólnie kilkukrotnie się natknęliśmy w dyskusjach na grupach branżowych. Mam podejście podobne do tego prezentowanego przez Franka, przy czym to on jest specjalistą od aktywności marketingowej na Facebooku i ma więcej kompetencji, aby merytorycznie uzasadnić pewne tezy dotyczące czasu publikacji postów. Zapraszam Was do lektury!.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 9 kwietnia 2017 | media społecznościowe, user experience
Jestem fanem Spotify jako przykładu bardzo funkcjonalnego, użytecznego narzędzia, z którego korzystam w domu, w pracy i podróży. Słuchanie muzyki to tylko jedna z funkcji – ta podstawowa, ale warto zwrócić uwagę na kilka innych, wspomagających, zwiększających przydatność tej popularnej aplikacji.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 19 marca 2017 | e-biznes i strategia, media społecznościowe
Przez przypadek trafiłem wczoraj na treści serwowane przez stronę Centrum Handlowego Forum w Gliwicach (dzięki Gosia za ten rak-content 😉 ). Jestem w szoku. Nie wiem, kto odpowiada za przyjętą linię komunikacji, ale wygląda to kiepsko.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 26 stycznia 2017 | content marketing, media społecznościowe
Nie kryję się specjalnie z tym, że korzystam z narzędzi wspierających automatyzację niektórych procesów marketingowych. Dotyczy to także mojej obecności w mediach społecznościowych. Ostatnio podczas jednej z dyskusji na LinkedIn usłyszałem, że być może tak się nie powinno robić i że to zniechęca użytkowników. Rozważmy zatem plusy i minusy tego typu taktyk w kontekście personal brandingu, pozyskiwania ruchu i biznesu.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 20 listopada 2016 | media społecznościowe
Dwa dni temu wyszła nowa płyta zespołu Metallica. Gdy piszę ten tekst, z moich słuchawek wydobywa się charakterystyczne dudnienie bębnów Larsa Ulricha, pobrzmiewają ciężkie gitarowe riffy Jamesa Hetfielda i Kirka Hammetta wzmacniane solidnym basem Roberta Trujillo. Nie będzie to jednak recenzja albumu, a komentarz do sposobu, w jaki został zapowiedziany oraz wydany.
(więcej…)