Blogerze szanuj czytelnika i dbaj o estetykę

Blogerze szanuj czytelnika i dbaj o estetykę

Przyglądałem się ostatnio dyskusji w grupie Blogerzy Brainsztormują na temat justowania tekstów. Dominowały w niej dwa stanowiska. Pierwsze – merytorycznie argumentujące, czemu nie należy justować. Drugie – justowanie, font etc. to pierdoły, ponieważ jeśli tekst jest dobry, to użytkownik i tak go przeczyta. No i tu stwierdziłem, że coś jest nie halo.

(więcej…)

Marketing B2B – dlaczego warto postawić na inbound

Marketing B2B – dlaczego warto postawić na inbound

Inbound marketing to obszerna koncepcja obejmujące wiele narzędzi i taktyk. Sprowadza się w swojej istocie do jednej, fundamentalnej kwestii – komunikację powinien inicjować konsument, a nie sprzedający. Jest to całkowite przeciwieństwo klasycznej reklamy, którą co najwyżej targetujemy do odpowiedniej grupy docelowej, a następnie emitujemy bez pytania, czy ktoś chce ją oglądać, czy nie.

(więcej…)