Kategoria: Content marketing

Szymon Słowik

Artykuły sponsorowane - jak ich używać i miejsca do publikacji?

Skuteczne artykuły sponsorowane – zasady tworzenia i publikacji Artykuły sponsorowane to klucz do wzrostu widoczności Twojej firmy w internecie. W tym artykule znajdziesz konkretne porady, jak je tworzyć i publikować, aby przyniosły Ci realne korzyści – od lepszej pozycji w wyszukiwarkach po zwiększenie ruchu na stronie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Długość w treści w SEO - analiza 10 przypadków na przestrzeni 6 lat

Jestem zdania, że długość treści w SEO nie ma znaczenia. Jednak to bardzo daleko idące uproszczenie. Liczy się liczba poruszonych wątków istotnych dla tematu, a to przekłada się na długość treści. Kluczowe jest dopasowanie do intencji, które czasem z kolei może oznaczać preferowanie krótszej formy – szybkiego dostarczenia informacji.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Pomysł na Direct Answer - sprawdzanie kolejki do tego featured snippetu

Trafiłem na ciekawy sposób żeby sprawdzić, który wynik Google traktuje jako drugi najlepszy do umieszczenia w featured snippet.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak sprawdzić liczbę wyszukiwań słów kluczowych w Google

jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? To bardzo istotne pytanie, bez którego nie ma sensu zabierać się za tworzenie strategii SEO i content marketingu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak tworzyć hardcorowo dobre treści w dobie HC

Na SEMKRK 21 Big opowiadałem o tworzeniu treści, które przetrwają próbę czasu. Przedstawiłem wymagający, ale wierzę, że skuteczny workflow, który można wykorzystać praktycznie w każdej niszy.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO - co to jest? Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie?

SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania – najczęściej Google. Nazywane jest także pozycjonowaniem stron.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Sztuczna inteligencja w tworzeniu treści oraz jej wykrywanie i wpływ na SEO

Czy sztuczna inteligencja potrafi wykryć samą siebie? Jak wykryć czy tekst był pisany za pomocą AI? Od jakiegoś czasu trwa debata, czy teksty AI (ang. artificial intelligence) są równie dobre, co teksty pisane przez copywriterów. Zdania są podzielone. Zresztą poziom copywriterów jest tak zróżnicowany, że obiektywna odpowiedź na to pytanie nie istnieje.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.