Tuzy SEO

Tuzy SEO

Nie trzeba tworzyć wartościowego contentu, aby wypozycjonować się na frazy z długiego ogona. Wystarczy tworzyć content, który zawiera mało popularne frazy. Jeśli będą one wyeksponowane (title, H1, kilka powtórzeń w treści, alty, URL itp.) to spokojnie powinny złapać pozycje niedługo po zindeksowaniu (oczywiście jeśli sama domena ma jakiekolwiek zaufanie, widoczność w Google).

(więcej…)

Recycling treści w social media i content marketingu – czy to ma sens?

Recycling treści w social media i content marketingu – czy to ma sens?

Nie kryję się specjalnie z tym, że korzystam z narzędzi wspierających automatyzację niektórych procesów marketingowych. Dotyczy to także mojej obecności w mediach społecznościowych. Ostatnio podczas jednej z dyskusji na LinkedIn usłyszałem, że być może tak się nie powinno robić i że to zniechęca użytkowników. Rozważmy zatem plusy i minusy tego typu taktyk w kontekście personal brandingu, pozyskiwania ruchu i biznesu.

(więcej…)

Buduj silną markę i prowadź skuteczne działania marketingowe dzięki znajomości grupy docelowej

Buduj silną markę i prowadź skuteczne działania marketingowe dzięki znajomości grupy docelowej

Analiza grupy docelowej to niezwykle istotny proces w działaniach marketingowych praktycznie na każdym ich etapie. Z tego artykułu dowiesz się, jak wiedzę o preferencjach, zainteresowaniach i zachowaniach użytkowników wykorzystać w budowaniu strategii, projektowaniu serwisów internetowych, copywritingu i targetowaniu reklam.

(więcej…)

Krótka notka o marketingu, doświadczeniach użytkowników i sprzedaży na przykładzie kina

Krótka notka o marketingu, doświadczeniach użytkowników i sprzedaży na przykładzie kina

Zastanawiam się, jakim cudem takie Multikino i Cinema City mają tak toporne strony internetowe. Podejrzewam, że użyteczność strony w tym przypadku nie determinuje wyborów użytkowników w sposób bezpośredni, który dałoby się jakoś skwantyfikować. Pewnie króluje przeświadczenie, że mało kto zrezygnuje z pójścia do kina, do którego jest bliżej, które lubi się z jakichś innych względów (wygodniejsze fotele, lepszy popcorn, krótsze reklamy etc.), tylko dlatego, że strona jest fatalna. Tym bardziej, że konkurencja jest niewielka (tu oligopol) i strona konkurencji również nie zachwyca.

(więcej…)

Eksploatacja i eksploracja – jak je pogodzić i nie doprowadzić do upadku firmy

Eksploatacja i eksploracja – jak je pogodzić i nie doprowadzić do upadku firmy

Istnieje mnóstwo koncepcji rozwoju biznesu. Czasem są to bardzo proste prawdy lub pół-prawdy, a także skomplikowane i rozbudowane modele. W praktyce bardzo ciężko opisać trafnie, spójnie i rzeczowo całe spektrum procesów, które mają miejsce we współczesnym biznesie charakteryzującym się ciągła zmianą i nieprzewidywalnością. Czy zatem jesteśmy skazani na chaos i ślepy traf? Niekoniecznie.

(więcej…)