Blog o SEO i marketingu
Zapraszam do lektury moich artykułów o marketingu internetowym, a przede wszystkim o SEO, czyli pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych pod kątem Google.
Szymon Słowik
I ❤ Marketing & Technology - kwiecień 2024
Cześć wszystkim! 👋 Mam ważną wiadomość dla wszystkich pasjonatów marketingu i nowych technologii. Od 16 do 18 kwietnia 2024 roku w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się XVII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce – I ❤ Marketing & Technology.
Zobacz więcejSzymon Słowik
semWAW #2 - zapowiedź wydarzenia
Już 22 marca 2024 Campus Google w Warszawie po raz drugi będzie gościł wyjątkowe wydarzenie skierowane do entuzjastów marketingu cyfrowego, specjalistów SEO/SEM oraz przedstawicieli biznesu – semWAW #2.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Link building - linki w pozycjonowaniu
Pozyskiwanie linków do własnej strony z zewnętrznych witryn, znane jako linkowanie lub link building, jest kluczowe dla osiągnięcia wysokiej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Baza linków na start
Rozpoczynają projekt SEO warto od początku mieć na uwadze, że bez link buildingu daleko nie zajedziesz. Pozyskiwanie linków w odpowiedniej ilości i jakości trzeba odpowiednio zaplanować.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Czy w Google Search Console można znaleźć listę niezindeksowanych stron?
Google Search Console jest narzędziem przydatnym w identyfikowaniu problemów z indeksacją, ale na pewno nie jest wystarczające.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Długość w treści w SEO - analiza 10 przypadków na przestrzeni 6 lat
Jestem zdania, że długość treści w SEO nie ma znaczenia. Jednak to bardzo daleko idące uproszczenie. Liczy się liczba poruszonych wątków istotnych dla tematu, a to przekłada się na długość treści. Kluczowe jest dopasowanie do intencji, które czasem z kolei może oznaczać preferowanie krótszej formy – szybkiego dostarczenia informacji.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Czy Google blokuje indeksację tekstów AI? Test indeksowania artykułów tworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji.
Spotkałem się z opinią, że Google nie indeksuje tekstów generowanych AI. Postanowiłem wykazać, że jeśli inne progowe warunki techniczne i jakościowe są spełnione, teksty stworzone przez sztuczną inteligencję mogą być indeksowane w ciągu paru godzin.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Branding i SEO
Podnieś Widoczność Swojej Marki: Opanowanie SEO Brandingu dla Mocnej Obecności W dzisiejszym cyfrowym świecie, doskonała obecność online jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Ale jak jednocześnie zwiększyć świadomość swojej marki i wzmocnić jej tożsamość? Przedstawiamy branding SEO, podejście łączące optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych z efektywnymi strategiami budowania marki dla maksymalnego wpływu.
Zobacz więcej