Big data w e-commerce

Big data w e-commerce

Big Data to w uproszczeniu zbieranie i przetwarzanie ogromnych zbiorów danych w celu zdobycia wartościowych informacji. W biznesie i marketingu chodzi przede wszystkim o analizę danych o konsumentach. Dalej brzmi ogólnie i enigmatycznie, prawda? Przyjrzyjmy się, jak w praktyce firmy wykorzystują big data do podejmowania decyzji.

(więcej…)

edrone – przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce

edrone – przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce

Dobry marketing, także w przypadku e-commerce, to nie tylko tabelki i wykresy. Marketing to przede wszystkim budowanie relacji, pozycjonowanie marki w świadomości konsumentów, angażowanie użytkowników do podejmowania interakcji w różnych punktach styku z brandem. Jeśli takie podejście, połączone oczywiście z efektywną analityką i automatyzacją powtarzalnych procesów, jest Ci bliskie, to powinieneś przyjrzeć się platformie edrone.me.

(więcej…)

Smart shopper – klient z głową na karku

Smart shopper – klient z głową na karku

„W ciągu ostatnich kilku lat określenie smart shopping zyskało w Polsce popularność. O smart shoppingu mówi się w odniesieniu do postawy oszczędnościowej, racjonalnej, opartej na konsumenckim sprycie czy wręcz konsumencko pojmowanej mądrości. Smart shopper poświęca czas na porównywanie ofert sklepów pod względem ceny i jakości towarów” – to odpowiedź na zadane wyżej pytanie udzielona przez Jacka Dymkowskiego, Mobile Marketing Managera w ZenithOptimedia Group. Jest jedną z wielu definicji smart shoppera, przedstawionych przez grupę ekspertów, które znalazły się w raporcie Smart shopperzy – Polacy na tropie mobilnych okazji. Raport ten został wydany przez Grupę Qpony – właściciela dwóch najpopularniejszych w Polsce mobilnych aplikacji zniżkowych.

(więcej…)