Kategoria: Publikacje partnerów

Szymon Słowik

Marketing Automation – od czego zacząć?

Wyobraź sobie, że Twój biznes rozrasta się coraz bardziej i bardziej (czego Ci, czytelniku, szczerze życzę), a Twoja oferta staje się coraz bardziej rozbudowana. Prowadzisz bazę w CRM, listę mailingową i promocję w kilku systemach reklamowych. W pewnym momencie następuje klęska urodzaju: masz tylu klientów i działań marketingowych, że przestajesz panować nad ich obsługą.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak założyć sklep internetowy?

Rozwój rynku e-commerce wiąże się nie tylko ze znacznie wyższym poziomem usług, z których mogą korzystać konsumenci. Ta branża kusi również przedsiębiorców i inwestorów zainteresowanych prowadzeniem własnych sklepów internetowych. Znakomite perspektywy, rozwijające się technologie i łatwo dostępne narzędzia sprawiają jednak, że łatwo o przeoczenie najważniejszych kwestii.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

6 mitów na temat prawnej ochrony marki firmy

Przedsiębiorcy mają często błędne przeświadczenia o prawnej ochronie marki.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Tworzenie stron www bez kodowania - kiedy warto korzystać z kreatorów i CMS

Stworzenie strony internetowej to stosunkowo prosta operacja. Jednak, jak to zwykle bywa, diabeł tkwi w szczegółach.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Big data w e-commerce

Big Data to w uproszczeniu zbieranie i przetwarzanie ogromnych zbiorów danych w celu zdobycia wartościowych informacji. W biznesie i marketingu chodzi przede wszystkim o analizę danych o konsumentach.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

edrone - przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce

Dobry marketing, także w przypadku e-commerce, to nie tylko tabelki i wykresy. Marketing to przede wszystkim budowanie relacji, pozycjonowanie marki w świadomości konsumentów, angażowanie użytkowników do podejmowania interakcji w różnych punktach styku z brandem.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Recenzja modułu Whitepress do współpracy z influencerami

Zostałem poproszony o przetestowanie nowej platformy wspierającej działania z zakresu tzw. influencer marketingu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Smart shopper – klient z głową na karku

„W ciągu ostatnich kilku lat określenie smart shopping zyskało w Polsce popularność. O smart shoppingu mówi się w odniesieniu do postawy oszczędnościowej, racjonalnej, opartej na konsumenckim sprycie czy wręcz konsumencko pojmowanej mądrości.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO copywriting - czym się różni od content marketingu

Content marketing to technika, zestaw praktyk, konwencja działań marketingowych, która efektywnie może wspierać działania SEO. Nie należy tego jednak mylić z SEO copywritingiem, pozycjonowaniem realizowanym przez treści tekstowe.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.